|
|||||
|
Zamknij
~05-03-2012; 09:55
BMW F800GS - uniwersalny żołnierz
Stojący na parkingu F800GS przyciąga wzrok smukłą, trochę żylastą linią. Widać, że jest poważnym zawodnikiem, z całym bagażem doświadczeń jaki niesie ze sobą seria GS.
Ciąg dalszy...
Tekst: Maciej Dubis
Zdj. K. Alaborski
Źródło: Bikers.pl
DANE TECHNICZNE:
Silnik
Typ silnika: Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy
Pojemność skokowa: 798 cm3
Średnica x skok tłoka: 82,0 x 75,6 mm
Stopień sprężania: 12,0 : 1
Moc maksymalna: 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 83 Nm przy 5,750 obr/min
Smarowanie: Sucha miska olejowa
Gaźnik: Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
Starter: Elektryczny
Układ przeniesienia napędu: Zamknięty łańcuch O-ring
Pojemność zbiornika paliwa: 16 l
Pojemność zbiornika oleju: 4 l
Podwozie
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy Upside-down
Skok zawieszenia przód: 230 mm
Zawieszenie tył: Wahacz aluminiowy
Skok zawieszenia tył: 215 mm
Hamulec przód: Dwie tarcze, Ø 300 mm
Hamulec tył: Tarcza, Ø 265 mm
Opona przód: 90/90-21
Opona tył: 150/70-17
Wymiary
Długość (mm): 2320 mm
Szerokość (mm): 945 mm
Wysokość (mm): 1350 mm
Wysokość siedzenia (mm): 880 mm
Rozstaw osi (mm): 1578 mm
Masa pojazdu (sucha): 185 kg
poprzednia 1 2 3 4 następna
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
||
![]() |
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym |